صفحه قبل 1 صفحه بعد

هر چی بخواهید.
این سایت را حمایت می کنم

فروشگاه آنلاین


هر چی بخواهید.
در این وب شما هر مطلبی رو از هر موضوعی میتونید ببینید.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که بخواهید. و آدرس everysubjects.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





داستان به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی چه بود؟

طبق عقیده ی بیشتر مسیحیان حضرت عیسی  زمانی که حدود 30 سال سن داشت،به وسله ی یحیی غسل تعمید یافت و سپس زندگی عادی خود را آغاز کرد. پس از 40 روز تفکر و تنهایی در خلوت و بیابان، به کرانه های جلیله برگشت و 12 نفر پیرو او شدند که اصطلاحا آنها را حواریون عیسی می خوانیم .به مدت سه سال به اتفاق آنان از یک نقطه به نقطه  یدیگر رفته و مردم را هدایت و بیماران را معالجه می کند.

در کتاب عهد جدید اشاره به معجزات و کرامات متعدد او در شفای بیماران شده است.هر چند مواظب بود چیزی بر خلاف قوانین مذهبی یهود به زبان نیاورد،پیوسته درباره عشق به خداوند و وظیفه انسان به همنوع خود موعظه می کرد ولی مکررا مورد آزار متعصبین یهودی بوده است.حاکمان سرانجام تصمیم به جلو گیری از او گرفتند.زیرا که روحانیان یهود از اینکه او هر روز پیروانی می یافت حسادت می کردند و مقامات سیاسی هم از افزاشی نا آرامی ها در منطقه ی جودیه نگران بودند. بالاخره او را توقیف کردند و پیش پونتیوس پیلات دادستان رومی ردند و او عیسی را محکوم به مرگ کرد او را در تپه ای در خارج اورشلیم بر ده ساق به صلیب کشیدند.پیروان او معتقدند که چند ساعت پس از مرگش عیسی از صلیب رها شده و به آسمان رفت.به دنبال قتل او دین عیسی در دنیای قدیم گسترش یافت و به فاصله ی 300 سال دین مسیحیت دین رسمی امپراطوری روم شد.!اما طبق گفته ی صریح قرآن در آیات 157 و 158 سوره نسا آمده است:(و گفتارشان که ما مسیح عیسی بن مریم پیامبر خدا را کشتیم، در حالی که نه او را کشتند و نه بر دار آویختند لکن امر بر آنها مشتبه شد.و کسانی که در مورد قتل او اختلاف کردند ، از آن در شک هستند و علم به او ندارند و تنها از گمان پیروی می کنند، و قطعا او را نکشتند ، بلکه خدا او را به سوی خود برد و بالا برد و خداوند توانا و حکیم است. 

[ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:حضرت عیسی,داستان به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی, ] [ 1:20 ] [ علیرضا فیاضی ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در وبلاگ من می تونید از هر موضوعی مطلبی ببینید.لطفا نظردادن را فراموش نکنید.
موضوعات وب
امکانات وب